fbpx

Categorieën

Recente artikelen

De Zuidpoort

  /  Winkelen   /  Sportief de zomer in met De Zuidpoort

Sportief de zomer in met De Zuidpoort

Het is weer tijd om van de bank te komen en actiever te worden. Ook al houden we er allemaal van om op de bank te chillen en films te kijken van Pathé thuis met een heerlijk gerecht van restaurant Sevenhills erbij. Maar de tijd is toch echt aangebroken om aan onze summer body’s te werken en de gezondheid een boost te geven. Met deze tips van De Zuidpoort stomen wij jou klaar voor de zomer.

1. Sportieve materialen

Starten met sporten, thuis of in de buitenlucht, begint met de juiste materialen. Bij Wijtman Sport kun je terecht voor al jouw benodigdheden. Zij geven jou ook graag advies zodat je de voor jouw geschikte materialen mee naar huis neemt. 

2. Sportieve kleding

Als jij jouw sportieve materialen bij elkaar hebt, is het tijd om de juiste outfit uit te zoeken. In De Zuidpoort kun je bij verschillende winkels terecht om een tof setje te scoren. We zetten een aantal items van de nieuwste collecties voor jullie op een rijtje.

H&M

Bij H&M hebben ze altijd een hele gave collectie aan sportkleding, voor zowel vrouwen, als mannen, als kinderen. Kijk bijvoorbeeld eens naar dit leuke topje, welke zij verkopen in een set van 2 kleuren.

The Athlete's Foot

Bij The Athelet’s Foot verkopen ze de nieuwste gympen voor mannen, vrouwen en kids. Maar wisten jullie dat ze ook hele comfortabele trainingspakken verkopen? Bijvoorbeeld dit heerlijke Nike Tech fleece pak. 

Hunkemöller

Uiteraard kun je voor een goede sport bh bij Hunkemöller terecht. Maar ook een volledige sportieve set kun je hier scoren. Bijvoorbeeld deze set met futuristische print. 

3. Sportieve tips

Uit onderzoek blijkt dat je evenveel calorieën verbrand met een uur skeeleren als een uur hardlopen. Plus je hoeft niet een grote uithoudingsvermogen te hebben om te gaan skeeleren.

Touwtjespringen is ook een zeer goede manier om calorieën te verbranden, waarbij je je uithoudingsvermogen kan verbeteren.

Yoga is de manier om leniger en sterker te worden. Ook is het een manier om actief bezig te zijn, maar niet extreem uitgeput te zijn achteraf.

Loop een rondje in het park of in de wijk. Door dagelijks minimaal 20 minuten te lopen wordt je energieker. Daarnaast train je de benen en bilspieren, zorgt het voor minder stress en ondersteun je een goede gezondheid van je botten.

Ga op zoek naar leuke sportvideo’s op Youtube. Wanneer je een vaste pagina heb gevonden die bij jouw past, ben je sneller bereid om te gaan sporten.

Maak een keuze wanneer je wilt gaan sporten. Vervolgens kies je per dag het programma dat je wilt uitvoeren. Zo heb je een duidelijk overzicht wat en wanneer je gaat doen.

Naast sportief zijn is gezond eten ook zeer belangrijk. Zorg dat je voldoende, maar gezond eet. Natuurlijk kan een chocolade reep op zijn tijd geen kwaad.